monkey zone

monkey zone
cute monkey available now!

Friday, July 1, 2011

LaWaK GiLer KaMpUs TU!!!!!

hahaha...skang ni,komik sensasi habis LAWAK KAMPUS(LK) mmg dh dgilai rmai penggemar komik...termasukla diriku ini...hahaha.aq rase,dlm bnyk2 komik brunsur jenaka,komik LK lah yg plg aq layan..komik ni dihasilkan oleh KEITH,yg mmpnyai kretiviti yg ckup bagus!!!mnampilkan watak2 sengal seperti
1)VANNESS
Pelajar paling nakal di sekolah.Senang dikenali dengan rambutnya yang keperang-perangan dan bergogal oren.




2)FROGGY
Seekor katak hijau yang sangat baik hati,pintar dan kaya walaupun kadangkala bersikap nakal akibat terpengaruh dengan sikap Vanness.Mempunyai kebolehan melihat hantu


3)ADITAS
Kawan baik Vanness dan sering terikut-ikut dengan sikap Vanness.Pengotor dan pandai bermain dalan semua sukan




4)SI KOSONG
Seorang pelajar yang kurang pandai dan lurus bendul.Suka membuat perkara-perkara bodoh dan tidak masuk akal.Selalu mendapat markah kosong di dalam peperiksaan.







5)BEPOP
Pelajar yang mempunyai banyak jerawat di wajahnya, namun mempunyai ramai kawan. Di 'Lawak Kampus CONNECTION' m/s 84, bertajuk 'CERITA', Aditas dan Vanness membuat cerita mengenai jerawatnya, dimana jerawat Bepop adalah sarang alienyang bersaiz kecil.




6)XENA
Pelajar perempuan yang mempunyai wajah hodoh,yakni berbibir tebal dan lubang hidungnya yang kembang.Gila bayang terhadap Vanness walaupun tidak sebaliknya,malah menjadi gadis pujaan Anthony. Ayahnya merupakan salah satu guru displin di sekolahnya.



7)CIKGU NOODLE
Cikgu yang perasan bahawa dirinya yang kacak.Tidak disukai oleh Aditas dan kawan-kawannya kerana sikap perasannya itu.


hahah...sbnrnye ad ramai lagi watak dlm komik ni...so,aq harap korg bli la komik GEMPAK STARZ ni...x rugi doe!!!











No comments:

Post a Comment